-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

04 January 2011

first kelas

abis je kemas baju dan tengok jadual untuk kelas esok terus tidor(rasa mengantuk giler ar)....tapi bila baring tak nak lelap pulak..kene guling2, pusing kiri kanan dulu...hrmm xtau kul bape baru lelap...semalam tidor sorang, roomate tak datang lagi..nasib la aku dah biasa tidor sorang tak de la takut sangat...hehehe.....
pagi2 lagi dah bangun sebab dah terlebih excited nak p kelas(konon-kononye la) pdahal tak nak berebut bas...awal semester biasa ar orang tengah teruja nak pergi kelas...kalau turun lewat ckit je barisan dah panjang berjela dan confirmnya kelas pertama dah lewat..janji dengan kawan nak pergi sama2 tapi bila aku turun dia tak de lagi, barisan pom tak panjang mane so, aku terus ar beratur sambil tunggu dia..tapi sampai naik bas pom aku tak sempat jumpa dia...

terpaksa aku pergi dulu....bila sampai kampus pulak tak berani nak masuk...nak wat jenayah kecil mesti la takut(aku memang penakut dalam buat jenayah)...aku tak pakai kad matrik lupa nak beli tali baru, lepas tu kedai pagi2 tak de yang bukak...so jeling2 dulu pk gurd yang tengah jaga pintu pagar utama...hoho..jumpa dengan tijod, ko la penyelamat aku...jod cepat cover aku, tak pakai kad matrik nih......dengan selamba dan muka innoncent aku melangkah dengan yakin ke pintu utama....alhamdulillah dengan selamatnya aku dapat masuk ke kelas...pak gurd tak perasan atau dia malas nak tegur aku pom tak tahu....hehehe

sampai je kelas dengan penat tak hilang lagi...aku tengok tak de sape2 pom dalam kelas, awal sangat ke???
ke aku salah tempat nih..kol la member yang aku tinggalkan tadi, dah betul kelasnya, memang student tak ramai pom..kelas pagi ni kursus minor, pengantar pemasaran...aku engatkan dapat la jumpa dengan kawan baru rupa2 nya kawan course aku jugak (muka ni lagi) hak3

abis kelas ni aku terus bkejar ke tadahan selatan kelas math pulak...waaa penat giler ar...kelas tak ada gap langsung abis je kelas tu terus sambung dengan kelas math..


yg ni dalam kelas major...perjumpaan semula geng 9 sahabat...ak c'ley, c'moq tak masuk coz dah syok duk borak2 malas nak bangun..c'da pulak jadi camerawomen...hahaha

riuh jugak ar dewan bila semua dah jumpa mcm2 ade..haha
seronok jumpa mereka lagi....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...