-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

02 January 2011

flash back

sebab xsmpat nak update kat umah...aku nak update ari ni..cter ni kembali pada beberapa hari sebelum ni,,..
demam suzuki cup...hahahaha,..memang betol2 demam la..aku yang xminat bola cam suam2 kuku boleh jadi minat dengan tiba2...lepas solat maghrib je terus terconggak depan tv tunggu bola dengan kain telengkung xbukak(kononya nk tunggu isyak, abis separuh masa pertama baru aku solat isyak)...mengatip depan tv..lepas tu time malaysia nak sumbat gol plak..rasa dengan kepala sekali ter teleng2...hak3..dasyat betol....adik aku cam biasa dengan jersi kuning hitam la..haha memang semangat bola..

ni semua gara2 malaysia menang mase lawan dengan vietnam..lepas tu xsabar nak tengok harimau muda lawan dengan indonesia plak..korang kan tau diorang nih berlagak betul..baru kene lazer dah bising...kte pom kene jgk msa lawan dengan diorng dekat sane..bila malaysia menang 3-0 memang aku puas hati ar....yang lucunye diorang nih bila dah kalah, cakap macam2, malaysia pakai bomoh, sebab guna lazer la...hrmm..apa la salah kte dengan diorang....kate xsuka malaysia tp tetap datang bekerja kat sini, xdapat datang secara sah secara haram pom jadi jugak...pelik betol....

bila malaysia main kat sane...pasukan malaysia lebih kepada bermain secara pertahanan..tapi memang hebat la pertahanan malaysia walaupom kene serang banyak kali tetap mantap..syabas buat penjaga gol khairul fahmi..memang hebat ar dia jage gol...dan yang mantapnya..walaupom malaysia jarang2 menyerang tapi bila serang terus gol..terbaik ar



makin bnyak nama2 pemain malaysia yg aku engat..
safiq rahim(captain), nurshahrul(baru kahwin), safee sali(penjaring tebanyak), ashaari, muslim,kunalan dan lagi2..
xlupa jugak coarch, raja gopal..hehe..
tahniah buat mereka semua


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...