-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

11 January 2011

betul ke??



terkojut deng bila bace paper yg fb doh nok tutup...kih3...boleh cayo ko???
(berita ni semalam lagi, tapi aku jo yg baru tahu hari ni)
 ape ke helnya depa nak tutup sedangkan benda alah tu bagi pulangan 
wang makin hari makan besar..
lawak apakah yg melanda..
hak3

sekarang ni, budak umor 5 tahun pom dah pandai nak berfb..
.aku yg tengah wt esemen pom sempat layan fb...aigoo...
besarnya pengaruh FB..tak kan depa nak tutup pulak ye tak???

berita hari ni pulak..MARK ZUCKERBERG pengasas fb
menafikan depa nak tutup..
muahahaaha...
kan dah kate, xmungkin depa nak tutup..
aigoo..benda yg menguntungkan tuuu...lawak2

p/s: kalau tutup betul pom, lagi bagus...tak payah aku nak fikir2 lagi..

3 comments:

Mas-Azi-Mah said...

sajeeeee je ni stalker katanyee yang caka nak tutup bagai.. :D






http://mas-azimah.blogspot.com/

Pendapat Syah said...

lg elok tutup..blh tumpukn pd asgmen..hehe

suraiya sofia said...

betul2..memang skong 100% kalau dia ttup terus..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...