-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

14 January 2011

bersiap sedia...

sukan kolej ungku Omar(KUO) dah bermula..
tahun ni aku berada dalam rumah merah...
waaaaaaa nak rumah hijau..
aish beza 1 je lagi nak dapat duk rumah hijau..

cam biasa aku dah rancang mesti main bola tampar..
tapi belum sempat tulis nama..
member satu team dengan aku tahun lepas
dah tulis nama untuk aku...
kami dah berpakat untuk satu team 
walaupom salah sorang team aku dulu dah termasuk rumah lain..
kirannya kami menipu ckit...hak3
jangan cakap kat orang lain

so, bersiap sedia la..untuk jadi makin hitam
yang dah sedia hitam
aish cepat betul muka aku burn..
time sekolah lagi teruk
sampai muka merah2 dan mengelupas
malu beb..tapi sebab minat kan..
tak boleh nak buat ape dah...
myb one day, aku akan bersara dr main bola tampar
bila usia makin lanjut..

hujung minggu ni memang penuh 
dengan aktiviti sukan...
minggu depan pula aku main wakil kolej untuk 
terbuka kolej Za'ba..makin teruk la muka aku burn..

malunya nak masuk kelas.

dah la susah nak kembali cam biasa
lepas burn...waaaa
kadang2 rasa nak tanggalkan je cam topeng..
huk3


1 comment:

'Ainun Qalbi said...

hikhikhik.... safi balqis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...