-

nuffnang

berminat?? click la kt image tu,..

15 January 2011

FIRST BLOGLIST : ENTRY PALING POPULAR!



 Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Pada petang hari ni, aku tiba-tiba rasa nak
isikan First BL(sidebar kiri) dengan blog-blog.
Nanti senanglah kerja aku nak Blog Walking, Blog Running
atau pun nak loitering dekat situ.

Tak payah aku susah-susah carik blog dah.
Tekan je dekat sidebar kiri.

Buat permulaan aku tag orang yang tinggalkan link
dekat Linkies Here iaitu :

~ Suraiya Sofia
~ odah + one
~ Akq Comey
~ Tqajml
~ NinieZane
~ Miecyber



aku di tag clara J lagi la...waaaa sukenya..sebelum wt esemen
sy cuba ya....walaupom masih blurr2 lagi nih...hak3..

 jom kte tengok apa syarat2  cerytara.blogspot.com@Clara J untuk dpat duk dalam list firs BL dia..
syarat yang pertama

1)  Buat satu entry di blog bertajuk "First Bloglist : Entry Paling Popular!":
dah buat dah...tu kat atas dah ade...hehe

2) Dalam entry tu bagitaw entry apa (dekat dalam blog kau orang) yang paling popular/panas. Letakkan link entry tu sekali.
*Boleh aku baca and komen.*

aish..entry paling popular??? 
aigoo..aku tak tahu la yg mane 
1 plg popular rase cam tak de je..tapi sebab nak menyahut tag
clara aku main tarup je la...
entry ni cter pasal time tidor tak boleh gerak, tak boleh cakap dan sebagainya
cerita ni bukan rekaan semata-mata..tapi betol2 berlaku kt aku..nak tahu selanjutnya kene la bace sendiri..hehehe..
kiranya ada la jugak orang yg tertarik nak bace cter nih..
ade yg kongsi pengalaman diorang juga

3) Letakkan gambar banner di atas dan linkkan ke blog aku.
banner??? 
opss yg banner gadis jepun tu ya..dah ade kt atas tu...cute je..hehe

4) Tag lebih daripada 3 orang dan beritahu mereka.
mereka2 yang bertuah yg kene tag(esok bru g tau..nk wt esemen)


5) Tinggalkan link dekat comment box entry ini dan follow blog
kejap ek....dah follow dah...link pom dh tinggal kt tuan punyer blog...









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...